Rosnąca pozycja marek Hyundai i Kia na rynku Starego Kontynentu przekłada się także na znaczące korzyści ekonomiczno-socjalne, jakie generuje koreański koncern dla całej Europy.

Nie tak dawno ukazał się raport pod tytułem „Korzyści ekonomiczne i społeczne wynikające z obecności Kia i Hyunda, który został opracowany przez agencję konsultingową London Economics. Zawarte w nim dane pozwalają stwierdzić iż działalności obu tych marek przyczyniła się do powstania miejsc pracy dla nawet 268.000 osób w Europie.

Łączna kwota zapłaconych przez Kia i Hyundai ceł, VAT i podatków CIT w Europie w roku 2011 opiewa na kwotę niemal 1,7 mld Euro, stanowiąc tym samym bardzo duży zastrzyk finansowy dla gospodarek tego regionu.

Wartość wszystkich dostaw do produkcji fabryk na Słowacji oraz w Republice Czech wyniosła ok 4,8 mld euro, w tym 3,4 mld z samej tylko Europy. Owy raport jednocześnie podkreśla bardzo znaczący aspekt, iż w Europie znajduje się praktycznie cały łańcuch powstawania samochodów Hyundai Motor Group. Sieć sprzedaży w Europie oraz EFTA wspiera PKB dodatkową kwotą 2 mld Euro.

Jak można zauważyć raport ten w szczegółowy sposób potwierdza, iż stopień zaangażowania Hyundai Motor Group w sferze społecznej i ekonomicznej krajów członkowskich UE jest o wiele większy, niż kiedykolwiek przedtem. Dzięki wielomiliardowemu wkładowi inwestorów w tym regionie, niebagatelnie wzrosła jakość naszych produktów i usług. Dzięki temu procesowi zostały stworzone nowe możliwości zatrudnienia pracowników zarówno w sposób bezpośredni jak i pośredni.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
Dodał: , w Artykuły. Dnia 19 marca 2013